Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011


,


do you mind?

4 σχόλια:

  1. ;;;;;

    το μόνο που με πειράζει είναι που δεν είμαι σίγουρη οτι κατάλαβα ......

    το παίρνω για σκέψη και..θα επανέλθω μπας και προκύψει και κανένα ....σκονάκι

    Αφήνω λίγο βραδυνό ανοιξιάτικο άρωμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ξωτικό

    Our social coma. The state of our unconsciousness. No one cares anymore for anything...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι όμως τώρα είναι που αρχίζει να αλλάζει αυτό νομίζω

    ή...μήπως ελπίζω;;


    (Η φωτό πάντως με έχει καταμπερδέψει
    με παραπέμπει σε μπαϊ πας !! σωστά ; πές μου γιατί θα σκάσω )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ξωτικό

    Δεν είμαι σίγουρος αγαπητό ξωτικό ότι τώρα αρχίζει να αλλάζει... Πάντως, κι εγώ ελπίζω! Τώρα όσον αφορά τη φωτό, πρόκειται για μια μαγνητική μέρους του αρτηριακού συστήματος. Απλώς μου άρεσε πολύ ο τρόπος που διαγράφουν τα αγγεία τον εγκέφαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή